Här kan du hitta svaret på alla dina frågor som rör Studentstaden. Du hittar ännu mer information under vanligaste frågor. Om du har ett fel som är akut och som kan innebära risk för personskada eller skada på fastigheten, ska du genast anmäla felet till oss.

Driftinformation

02 september 2019

Onlinebokning Von Kraemers Allé ur funktion

.

Onlinebokningen av tvättider på Von Kraemers Allé är för tillfället ur funktion. Det är felanmält och vi hoppas det ska vara löst inom kort. Bokning görs under tiden via bokningstavlan utanför tvättstugan. 

10 september 2019

Värmavstängning Djäknegatan låghus

.

Den 10 september mellan 09:00-16:00 kommer Vattenfall att utföra arbeten, varpå ett värmeavbrott kommer att påverka de boende på Djäknegatan låghus. Både värme och varmvattenleverans kommer att saknas under denna tid.

Arbetet kan komma att bli kortare eller längre beroende på hur arbetet fortlöper.

Vid frågor, kontakta Vattenfall på kundservice@vattenfall.com eller på

020-82 00 00.

22 augusti 2019

Grävarbeten Studentstaden 15

.

Under dagarna 21-23 augusti kommer Binab AB på börja grävarbeten runt Studentstaden 15.

Arbetet pågår i cirka två-tre veckor.

 Vi ska säkra fuktspärren mot grunden till huset.

Iakttag försiktighet under tiden entreprenaden pågår.

Felanmälan

Har något blivit fel. Bara lugn, vi fixar det!

Akuta fel

Vid akuta fel kvällar och helger.

Så här gör du

Se hur du själv kan fixa de vanligaste problemen.

Kontakta oss

Ring eller maila

018-727 91 00
Telefontider: Vardagar kl. 08-12 och 13-16

info@studentstaden.se

i

Besök oss

Salagatan 16A
751 04 Uppsala

Besökstider: Helgfria vardagar kl. 10-12 och 13-16